6 Nisan 2010 Salı

Karamellstücke / Karamelli Dilimler

Dilimleri donmadan sıcak sıcak kestiğim için çikolatası biraz aktı.Sizler bu tür pastayı pişirip soğumadan kesmeyiniz lütfen..Bizde sabırsızlar olunca hemen kesmek zorunda kaldım..Zaten sıcak sıcakda hemen yenildi ve dağıtıldı..Ben tadına bakmadığım için yorum yapamayacağım..Fakat zor beğenen kuzenimin çok hoşuna gittiğine göre lezzetli olduğu kanısına vardım..))Sizler denemek isterseniz küçük tepside pişiriniz..Ölçülerdende zaten anlayacaksınız..Mutlu bir hafta diliyorum..!
4
Hamuru için gerekli malzemeler
90 gr tereyağ
75 gr pudra şekeri
250 gr un

Arası için
50 gr tereyağ
100 gr esmer şeker
1/2 çay bardağı süt
1 çay bardağı ince kıyılmış fındık

Tepesi için
sütlü kuvertür
bitter kuvertür
fil dişi kuvertür
ben sadece sütlü kullandım.
5

1
Yüksük çorbası kardeşimin eşi tarafından yapıldı..Sizlerle öncedende tarifini paylaşmıştım..İçersinde 2 çeşit mantı var..Biri Kayseri'den gelmiş,diğeri Mersin'den..)))
2 3 DSC02097

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder