7 Nisan 2010 Çarşamba

KEK KURABIYE


Bu guzel kurabiye'nin tarifide bodrumdan agizda dagilan miss gibi portakal kokan nefis bir tarif
sekilleri biraz bozuk oldu pastahanelerde satilan tek keklere benziyor tekrar hazirladigimda daha guzel olur sanirim.
Ben son gunlerde torunumu sayikliyordum cok ozlemistim haziranda giderim diye dusunuyordum.Dun esim ve oglum bana yer ayirtmislar surpriz yapmislar carsamba gunu Amerika'ya gidiyorum cok uzucu bir ucak kazasi oldugu gun sevinsem'mi uzulsem'mi sasirdim
Yeliz annem asla gelmez demis cokkk ozledim dayanamiyorum ve insallah gidiyorum
http://ilyasbebegim.blogspot.com/ nasilda buyumus belki gormek istersiniz.

Malzemeler.

2 yumurta sarisi

1 bardak yogurt

1 bardak siviyag

kabartma tozu 1 portakal ve limon kabugu rendesi
aldigi kadar un iyice karistirilir
.Kivami kek ve pogaca kivami arasi yumusak oluyor un miktari veremiyorum cok yumusak yumurta kadar bir parca ele alinip bir kez yuvarlayip hemen firin kabina dizilir.Uzerine yumurta sarisi surulur 170c isitilmis firinda pisirilir.
Bu kurabiyeleri cocuklar cok sevecektir afiyet olsunnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder