8 Nisan 2010 Perşembe

KINA GECESİ PASTASI

MERHABALAR uzun zamandır bloğumu ihmal ediyorum farkındayım ama geçerli sebeblerim var tabiki 21 temmuzda kardeşimin düğünü vardı hem mersinde hemde kayseride çifte düğün yapılınca haliyle iki şehir arasında bolca koşturuldu ama tatlı yorgunluklarmış bunlar çok güzel bir düğün yada düğünler oldu:))) neyse efendim alttaki pastayı kına gecesi için yaptım ama tembel işine kaçtım:)) çünkü fazla vaktim yoktu hazır pandispanya unundan hazırladım tadına bakan herkes bayıldı herzamanki gibi:)))allahım nekadarda mütevaziyim değilmi:))))) pazartesii günüde kuzenimin düğünü başlıyor buhafta yine yoğunum düğün izmirde düğün dönüşü hepinizi tek tek ziyaret edeceğim hepinize söz veriyorum kendinize iyi bakın dostlarım sevgiler selamlar...

MALZEMELER:

10 adet yumurta

2 paket hazır pandispanya unu

2 çay bardağı su

ara kreması için 2 paket pasta kreması,2 bardak süt

üzeri için 2 paket krem şanti 2 bardak süt üzerine ve arasına antep fıstığı vb.

YAPILIŞI:Pandispanyanın tam tarifini uyguluyoruz yumurtaları suyla çırpıp unu ekliyoruz karıştırıp hamuru iki adet dikdörtgen fırın tepsisine döküyoruz pişiriyoruz kekleri ortadan ikiye bölerek dört kat kek elde ediyoruz arasına hazırladığımız kremayı sürüyoruz üst üste yerleştiriyoruz katlar bitince kremşantiyle kaplayıp antep fıstığıyla süslüyoruz. afiyetler olsun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder