8 Nisan 2010 Perşembe

KIZLAR TOPLANDIK-2


Sevgili arkadaşlarım Burcu, Zuhal ve Seda dün bir kaçamak yaparak Eminönüne gitmişler. Zuhal'ciğim belki adliyedeyimdir ve onlara katılırım düşüncesi ile beni aradı. Şu an Fermo'dayız, buraları gezeceğiz deyince bir içim gitti ki anlatamam. Ama onlara katılmam imkansızdı.

Ancaaaaak bir şekilde görüşmeliydik ve onları ofise davet ettim. Zaten tüm günüm görüşme ve toplantılarla geçtiği için kafam çok dağınık ve yorgundu. Kızlarla kaynatırsak çok iyi olacaktı. Üstelik Seda ile de tanışacaktım. Sağolsunlar davetimi kabul ettiler.Ama o kadar çok gezmişler ki, saatin nasıl ilerlediğini anlayamamışlar ve oldukça geç bir saatte bana geldiler.


Arkadaşlarım geldiğinde Çok Sevgili arkadaşım, yardımcım Yetiş'ciğimin hazırladığı etli yaprak sarma, kabak mücver ve çin böreğinden atıştırdık. Yetiş'ciğimin elinden çıkan tüm yemekler çok lezzetlidir. Dünkülerde çok ama çok lezzetliydi. Çaylarımızı içtik. Veeee bir kaynattık ki sormayın. Saatin artık çok geç olduğu ve evlerimize gitme zamanımız geldiğinde, kapının önünde bile konuşacaklarımız bitmemişti. Biz kızların kahkaları bütün sokağı çınlattı.



Hepimizin elleri poşet dolu, içlerinde neler mi var. Tabiiiki pastacılık malzemeleri. Bu arada sevgili Zuhal bana petit beure kalıbı almış, uzun zamandır istiyordum. Çok teşekkür ederim arkadaşım. Yukarı resimde şapkalı olan Sevgili Yetiş'ciğimiz.

Güzel bir akşam üstüydü, Zuhal'ciğim, Burcu'cuğum, Seda'cığım ve Yetiş'ciğim hepinize çoook teşekkürler, iyi ki varsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder