8 Nisan 2010 Perşembe

KURABİYELER ARTIK BENİM


Sevgili arkadaşlar evet yukarıda gördüğünüz kurabiyeler Sevgili Pastacı, Burcu'cuğumun sayfasında yayınladığı yılbaşı kurabiyeleri. Veeeee artık bendeler.

Nasıl mı? Burcu'cuğum dün moralinin çok bozuk olduğunu söyleyince, bu gün onu aradım ve beraber moral kahvesi içmeye davet ettim. Canım benim sağolsun beni kırmadı ve bu öğlen ofisime geldi. Gelirken de hazırlamış olduğu yılbaşı kurabiyelerini resimde gördüğünüz muhteşem kutu vede çanta eşliğinde getirdi. Zarif arkadaşım beni, şimdi kıyıpta ben bunları nasıl yerim. En azından bir müddet yemeyeceğim, kimseye de yedirmeyeceğim kesin. Kutusu ile beraber bir müddet seyredeceğim. Sonra mı ? Sonrasında ise şimdi yanıbaşımda bekleyen Uğur ve Bora'nın elinden kurtulabileceklerini sanmıyorum. Burcu'cuğum gösterdiğin incelik için çok teşekkürler. Günün dünden güzel olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder