7 Nisan 2010 Çarşamba

KOKOS (Bounty Cikolata)







Google Translete i kesfettigimden beri yabanci sayfalardan cilgin tarifler buluo , cevirip sonrada yapip yer oldum..Bu gidislei yice kilo almazsam iyidir

Tarif BURDAN Cok guzel tarifler var.

Bounty benim en sevdigim cikolatadir .
Ben kare kesip hazirlayamadim sanirim beriksizligim uzerimde bugun yada usengecligim
Cok sevdigim hazir aldigim tarifle lezzeti birebir ayni oldu.
Hindistan cevizini Amerikadan getirmistim ama Turkiyedede buyuk marketlerde satiliyordur diye dusunuyorum. Iri cekilmis olan Hindistan ceviziyle hersey daha bi lezzetli oluyor sanki

MALZEMELER
250 gr margarin
200 gr krema
300 gr seker
300 gr hindistan cevizi
160 gr bitter cikolata
200 gr krema

YAPILISI
yag eritilerek seker ve krema ile karistirilir Hindistan cevizi de eklenerek biraz kaynatilir
Folyo ile kaplanmis mini tepsiye karisim dokulur.
Bir gece dolapta sogutulur.
Benmari usulu ile eritilen bitter ve krema karisimi uzerine dokulur.
Aslinda karisim ters cevrilir kare kup seklinde kesilirek ve cikolataya batirilip, sogutulur.

Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder