7 Nisan 2010 Çarşamba

LIMONLU CHSEECAKE






















MALZEMELER.

400 gr labne peynir

400 gr krema
200 gr suzme yogurt
5 yumurta
200 gr toz seker
2 limon suyu ve limon kabugu rendesi
3 kasik un ,2 kasik misir nisastasi
az tuz, vanilya
100 gr margarin
2 paket eti burcak biskuvi
HAZIRLANISI.
Margarin ve ezilmis biskuviler karistirilir folyo ile kaplanmis kelepceli kaliba bastirarak yerlestirilir 10 dakika firinda pisirilir.
Bir kabin icinde yumurtalar ve seker cirpilir sirasi ile diger malzemeler eklenir biskuvilerin uzerine dokulur.170c firina verilir.Uzeri catlamamasi icin bir kabin icine su konup firina konur.
Uzeri hafif pembelesene kadar pisirilir.Ben uzerine limon sos hazirladim ince limon delimleri kesip benmari erimis bitter cikolataya yarisini batirdim buzdolabinda soguttum cevizleri bittere hafif batirip uzerini arzu ettigim sekilde susledim.Orjinal tarifte meyva sosu ile servis ediliyordu
SOS
3 limon suyu ve kabuk rendesi,2 cay bardagi su
2 kasik misir nisastasi,3 kasik seker karistirarak kaynatilir.
ilinmis olan chseecakenin uzerini sos ile kapladim.
Missss gibi limon kokulu afiyet olsuuuun





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder