6 Nisan 2010 Salı

MODA'NIN TAM ZAMANIYDI

moda deniz club
moda deniz clup teras

sakızlı fırın sütlaç- kaymaklı ayva tatlısı (burada yediğim ayva başka yerde yok)
mükemmel bişey... !!!!

güzel arkadaşlarımın ,bana getirdikleri güzelim taze laleler, bayıldımm..
emirgan ve çocukluğumu hatırladım...

sarımsak-yoğurt soslu- kabak pane (gül yapraklı ! :)
moda burundan iskeleye bakış
moda clup teras

iskeleden moda club
moda burnu park girişi
moda burnu sahil

tarihi moda iskelesi
iskelede akşam kahveleri
MODA'da gün batımı



Güzelim pastırma yazının sonunu, sanırım Moda Deniz Clup'de tamamladık..Elbette gezilerimiz bitmez ama sıcakların son haftasıydı !!!
Sevgili arkadaşlarım, Biricik Yoncalarım Belgin- Betül ve ben balık yemek için Clubteydik. Sevtap'cığımız ise gelemedi ama,hakkı daima saklı elbette !

Sanırım böyle koy, böyle deniz, böyle manzara ve böyle lezzet- ikram hiç bir yerde yok. Yazı,kışı, baharları ayrı güzellikte bu nezih ve köklü Clubün.

Öğlen yemek için buluştuk arkadaşlarla, kabak pane, hamsi kuşu,ızgara Club köfte ve salatadan oluşan menümüzden sonra , sıcacık hava ve muhteşem terasta adalara karşı ayva tatlılarımızın ve sakızlı dondurmalı sütlaçların lezzetine vardık....
Yemekten sonra Moda Burnu Parkında dolaşıp hazmetmek için yürüyüş yapıp, kahve içmeye Tarihi Moda İskelesine geldik.
Moda benim fırsat yarattıkça ;sadece az konuşup, çok dinlenmek için tercih ettiğim tek yerdir desem yeridir.. Birde Boğaz ve Adalar.. ben oralardaysam mutlaka ruhsal tadilattayımdır !!!!
Kızlara da şöyle bir göz ucuyla baktım da ;sessizliğin sesine dalıp, miss gibi kahvelerimiz eşliğinde, gün batımına kendilerini çoktaaaan teslim etmişlerdi...
Tıpkı benim gibi.

SİZİDE BEKLERİZ.....
MUTLAKA YOLUNUZ MODA - KADIKÖY'E DÜŞÜP, Tramvayla son durak Moda'da inip , MODA PARKI- BURNU- Dondurmacıları, çay bahçelerini, nezih restaurantlarını- terası ve nice güzel yerleri keşfetmeye zaman bulursunuz.. Ve gün batımlaında kulaklarımı çınlatırsınız.. Ve hatta beni sık sık oralarda görebilirsiniz.

HEPİNİZE KEYİFLİ BİR HAFTASONU DİLERİM, SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder