7 Nisan 2010 Çarşamba

MUTLU YILLAR XEZAL !


Tatilden döndüm arkadaşlar, buradayım. Beni merak eden ve yorum bırakan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Adli tatilde olmamız sebebi ile Ege kıyılarımızda çok güzel bir onbeş gün geçirme fırsatımız oldu. Çok güzel geçen tatilimde tek olumsuzluk fotoğraf makinemin kırılması oldu. Gördüğüm, gezdiğim birbirinden güzel yerleri, yediğimiz harika Ege yemekleri ve özellikle salata ve mezeleri sizlerle paylaşmayı çok isterdim ama yazdığım gibi makinemin azizliğine uğradık. İnşallah başka seferlere...
Döner dönmez, yukarıdaki pastayı hazırlamam gerekti. Blogcu arkadaşlarımızdan Thesuuur ( Bahçemdeki Papatyalar )bir e-mail ile; küçük kızı "XEZAL" in 20 Ağustos günü olan doğumgünü için bir pasta yapmamı ve pastanın resimlerini çekerek yayınlamamı istedi.Pasta için parola minik deniz kızıydı.( Kendisi Almanya'da olduğu için pastayı ona ulaştırabilmemiz mümkün değildi. Bu sebeple sadece resimlerini yayınlayabiliyorum )
Ancak dedim ya fotoğraf makinem kırıldığı için ve tamiri de yetişemeyeceği için Sevgili Thesuuur'un bu ricasını gününde yapamayacağımı düşündüm ama bu arada tatilde olmayan tek komşum imdadıma yetişti ve onun makinesini kullanacağımı söyledi.
Tabiiki çok sevindim ve hazırlıklara başladım. İçini bol çikolata parçalı ve cevizli browni olarak hazırladığım pastanın süslemesine sıra geldiğinde evde şeker hamurumun çok az kaldığını ve takviye şansımın olmadığını gördüm. Neyse ki elimde kalan istediğim gibi olmasada pastayı süslememe yetti ve hatta deniz kızına eşlik etmek üzere balık, denizyıldızı ve yengeç arkadaşlarını da yapabildim. Böylece bin türlü aksiliğe rağmen pastayı gününde yayınlayabiliyorum.Umarım pastayı minik deniz kızıda beğenir.
İyi ki doğdun XEZAL, nice mutlu yıllar.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder