5 Nisan 2010 Pazartesi

Mutlu Yıllar

Bu yaşıma kadar yeni yılı hiç hasta olarak karşılamamıştım,bir haftadır bir tuhaftım aslında.Hasta olmak yada almamak arasında sürekli gidip geliyordum.Ayakta atlatmaya çalışıyordum ama malesef iki gündür daha da kötüyüm.Dudaklarım kendinden rujlu artık :) öksürük,kırgınlık,burun akıntısı,gözlerde alerjik bir durumumda var.Gözlerim felaket şişti,merhemlerle dolaşıyorum evde ...Kısaca grip oldum,özgürde bu konuda beni takip ediyor,umarım kuzum daha çabuk toparlanır.

yeni yıl

Özgürün idrar yollarında bir iltihap olduğu anlaşıldı,sanırım yakın zamanda bir sünnet olayımızda olucak gibi.Kesin kararı ilaç tedavisi bitince karar vericez.

Yeni bir yıla girerken gün içinde yemekler,süprizler vs.. bir sürü şey hazırlardım ama bu sene hiç halim yok (yaşlılık belirtileri olabilir) :) hiç bir şey yapmadım ve hazırlamadım.

Yemek bloğu olan birine yakışmayacak bir durumum var :) ama hazırlamak için ne heyecanım ne de keyfim var.Bora'nın okulunda bugün yeni yıl kutlaması var,iki tane kek yaptım ve öğlen nasıl götüreceğimi halen düşünüyorum.(belki babamla yollarım)

yeni yıl

Yeni yıl post'u için güzel bir pasta ve neşeli bir yazı eklemek için son güne kadar bekledim ama malesef böyle keyifsiz haberlerle ancak dönebildim.


Yeni yılda tüm okurlarıma :)

Sağlık,Huzur ve Mutlu bir yıl diliyorum.... 2010 yılı öyle bir yıl olsun ki, 2009 yılının tüm olumsuzluklarını bize unutturabilsin.. İsteklerimizin gerçekleşeceği bir yıl dileğiyle..



İyi Seneler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder