6 Nisan 2010 Salı

NARLI, PORTAKAL SOSLU SALATA (nUnU)






NARLI PORTAKAL SOSLU SALATA (nUnU)

1 iri narın taneleri
1 kıvırcık salata
1 kırmızı soğan,
1/2 demet taze soğan
1 havuç rendesi
1 pembe turp
1/2 kırmızı lahana
1 küçük portakal suyu (taze ! )
1/2 portakal dilimi - küp kesilmiş
1 limon suyu
6 sap maydanoz
2 yk nar ekşisi
3 yk zeytinyağı
*
Tüm malzemeler ayıklanıp, temizlenir ve doğranır.
üzerine sosu gezdirilip beklemeden servis yapılır ( ki ;narlar yumuşuyor beklerse ! )

Yeni yıl yaklaşıyor ve ben bu kırmızı nar tanelerine bayılıyorum bir çok salata içindeyken,
ayrıca yeni yıl yaklaşıyorken , blogcu arkadaşlarında ricaları oluşuyor yavaş yavaş, ''nunucum yeni yıl sofraları için tariflerini önceden hazırlayıp , bizlere sunarmısın ? '' diye.
Memnuniyetle fırsat oldukça tabiiki de, ama iddialı olmamak şartıyla destek olmaya çalışırım. Hatta Etkinlik bile yaparım :)))) (şaka :)

Bayram soframdaki bu salata aslında yılbaşı sofralarımda kullandığım benzer salatalardan biri. Diğerlerinide tek tek nasılsa paylaşacağım bu günlerde.

Hepinize yakın ilginizden ,o doyulmaz şevkatiniz ve samimiyetinizden dolayı çok teşekkür ediyorum.. Yorumlarınızı okuyorum,yüzümde ne anlamlı ifadelere yol açıyorsunuz bilemezsiniz , sıcak ve dürüst, helede O cömert duygularınız beni çok mahçup ediyor emin olun ki.. Ve bir okadarda mutlu .


NE MUTLU BANA...

İYİKİ VARSINIZ.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder