8 Nisan 2010 Perşembe

NAZ'IMIZ 1 YAŞINDAAA!

naz1yaşgünüpastası 011
Dünya tatlısı yeğenim Naz 1 yaşına girdi. Belki hatırlarsınız doğduğunda onun için buradan görebileceğiniz "Pembe Papuçlar" pastasını yapmıştım.Bir yıl ne kadar çabuk geçmiş hiçbirimiz anlamadık. Naz'ımız için yukarıdaki çamaşır ipi pastasını hazırladım. Anlayacığınız gibi kızımız çok hamarat çooooook. Çamaşırları yıkamış, kurutmuş,şimdi de ütüsünü yapıyormuş:)
pastanın her iki katıda Emel Başdoğan'a ait olan ve içine portakal suyu katılan her zamanki kakaolu pandispanya. Bu pandispanyayı daha öncede pek çok pastamda uyguladım ve her seferinde memnun kaldım.Bu sefer üst katı oluşturan pandispanya için 4 adet yumurta ile alt pasta için ise 10 adet yumurta ile ölçüleri ayarlayarak hazırladım. Arsına yine çikolatalı ganaj, böğürtlen, vişne ve parça çikolata serptim.şeker hamuru ile kaplamadan öncede üstlerini artan çikolatalı ganaj ile kaplayı, buzdolabında beklettim.
naz1yaşgünüpastası 009
naz1yaşgünüpastası 023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder