8 Nisan 2010 Perşembe

PAZAR GÜNÜ KAHVALTISI

Haftasonu misafirlerim için güzel bir kahvaltı sofrası hazırlayım istedim ve işe koyuldum.Sabah erkenden kalktım ve kolları sıvadım.Önce daha önce yaptığım ve buzluğa attığım top böreklerimi hemen fırına verdim.Onlar pişerken milföy hamuruyla yaptığım kahvaltılıkların iç malzemelerini hazırladım.Ardından da bir de tatlı birşeyler olsun istedim beş dakikada şip şak pastasını yapıverdim:))Sofrayı da kurduk mu iş tamam oldu ama telaştan reçellerimi sofraya koymayı unutmuşum:((Bunlar kahvaltı ve brunch için harika oluyorlar.Bunu martha'nın programında görmüştüm tarif defterinde de görünce hemen denedim.Yapacağınız içine koymak istediğiniz malzemeleri evde ne varsa salam,sucuk,pastırma,sosis doğruyoruz muffen kalıplarına yumuşamış milföylerimizi yerleştiriyoruz. (Eğer muffen kalıbınız yoksa folyo kağıdından da yapabilirsiniz.Geniş bir bardağın ağzına folyayı sarın kalıp gibi çıkarabilirsiniz..) Evdeki malzemelerimizden de ne varsa içine yerleştiriyoruz en son üstüne bir yumurta kırıyoruz.Tuzunu biberini ekip bir parçada kaşar koyup fırında pişiriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder