5 Nisan 2010 Pazartesi

PAZAR GÜNÜNDEN KALANLAR

Bizzzzz :)))
masa yine masal kahramanı tarafından hazırlandı ( bardaklar- peçeteler nerde peki ?? :))
balıkları beklerken bir fazıl bey molası
çarşıda balık tezgahı
hamsi kuşu
mangalda çinekop (çinakop)
balık sonrası vişneli Tiramisu (güllerin tarifiyle gelecek)
masal kahramanımın pazar jesti
mandalina soslu, erikli, misket havuçlu ,roka salatası (tarif gelecek)



Her pazar adettendir bizde ,balık günü olarak,
ama dışarda , ama içerde farketmez, balık sofralarımızın vazgeçilmezidir, yinede masal kahramanım hazırlasa ben yesem en tercih ettiğim illaki :))) kılçıkları bile ayıklar benim için !!! daha ne olsun kii ,sevilmezmi böyle kahraman :)))))))))))))))))))))))
ben hafta içinde mutlaka 2 kez öğlenleri somon balığımıda ihmal etmem kesinlikle.
Çinakop çok bol, hamside lezzetli.Hamsikuşuna ise ayrı bir hayranım..Bu hafta mangalda hazırladık balıkları.
Ballı karadutlar ( oğluşlar ), valide sultanımızı alıp dışarı çıktılar, bizim balık soframıza iştirak edemediler, ama vişneli tiramisuya yetiştiler elbette.
Salataya gelince : Kadıköy balık çarşısından roka mandalina almıştım alış veriş esnasında, lakin roka öylesine acı çıktıki, hele aldığımız o şahane renkli mandalinalar bile limon misaliydi adeta ..
bende mandalinayı sıkıp tatlı soslu bir salata hazırladım. Mutlaka tavsiye ederim. Çok Çokkk lezzetli oluyor ( salatalar bölümünde pek çook meyveli tarif evrmiştim geçen seneden )
Bir pazar balık sofrası daha böylece geçti anlıyacağınız.. hava doyumsuz güzel bol güneşli, burnumda tüten biricik yeğenim danimarkadan gelmiş kollarımın arasında, ağzımızın tadı şükür yerinde, yaradanın tüm bereketlerinden nasiplenmiş, şükürlenmiş bir gün daha biterken,artık yeni haftaya hazır olduğumu hissediyorum...

HEPİNİZE İYİ HAFTALAR DİLERİM.. SAĞLIKLA BEREKETLE SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder