6 Nisan 2010 Salı

SALATALI HAFTALAR...


hardallı rokalı-renkli salata Seher ve Ayçamın güzelliği
portakal soslu kekim (tarifi )
ev turşusu
olmazsa olmazım enginarlarım
keçi peynirli patatesli böreklerim (TARİFİ VARDI)



Merhabalar ,
mart ayının dosyalarını bitirmeye gayret ediyorum arkadaşlar. Bol salatalı ve zeytinyağlı menüler görerek bıktırmam umarım. Zaten herkesi bir incelme telaşı sardı benide dahil tabi :)
( MEHTAP'cığım sözümü tutucam mutlaka biliyorsun, asla dönmem ! )

O günde masal kahramanımın kuzeninin eşi Seher'ciğim arayarak ,kızı Ayçamızın Marmara üniversitesinde MASTERı ile ilgili okulda işleri olduğunu söyliyerek, dönüşte annesi ile bana geleceğini söyledi. Vakit azdı. Çok uzun hazırlıklar yapmaya zaman yoktu, ama 2 saatte hazırlıklarımı tamamlayıp yetiştirdim.
Ayçacığım evli okulu bitirdikten 4 sene sonra master yapmaya karar verdi, hem çalışıyor hemde okulu başarıylada götürüyor bitmek üzere hatta MASTERi.
O gün en çok yine portakallı kek ve böreğim sevildi. Hardallı salata ise afiyetle yenildi tarifler alındı.
Banada görüntüleri paylaşmak kaldı.
HEPİNİZE AFİYETLER OLSUN. ÇOK SEVGİLER.. İYİ HAFTALAR.
*********************
Dün aradığım kalıpları buldum. özellikle PASTURKEY- ŞEKER PASTA
VE DERYA'ma sonsuz teşekkürler. Bugün elimde olacaklar.

NOT : Bazı davetler oluyor, çok sık teklifler alıyorum öncelikle TEŞEKKÜR EDERİM. GİTMİYOR VE KATILAMIYORUM.
DOĞRUDUR !!!
Ama benimde GEÇERLİ NEDENLERİM olduğu UNUTULMASIN !!!!
OYSA HEPİNİZ BİLİYORSUNUZ !!
VE BEN, BİLDİĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORDUM :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder