6 Nisan 2010 Salı

SAMPİ



İst.Kavacık'ta kuzenim oturuyor...Hep sahilden gördüğüm semtin bu defa merkezindeydim,çok şirin denizin esintisini hissedebileceğiniz,evinizin penceresinden boğaza karşı çay içebileceğiniz bir yer...Ben çok sevdim ,kısa bir sürede sahile inip Kanlıca'da yürüyüp yoğurt yiyebilirsiniz...
aaa çok reklam yaptım :)neyse devam edeyim...
Kavacık merkezde Sampi pidede yediklerime gelelim,ben kıymalı,kaşarlı,tavuklu ve mantarlı pide istedim,incecik bir hamur nefis bir lezzet,mevsim salatası,yayık ayranı veee üzerine çikolata soslu ancak çatal bıçakla kesip yiyebileceğiniz keçi sütü ile yapılmış dövme dondurma....
Karadenizlere ve pide severlere sesleniyorum,canınız pide istediğinde buraya uğramanızı tavsiye ediyorum....Gülüm duydunmu pidecim benim:)...
Resimler biraz havuç renginde çıktı,gidip bahçede yerseniz nedenini anlarsınız:).....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder