6 Nisan 2010 Salı

ŞEFTALİLİ KARAMELİZE KREP SÜZET (nUnU mArKa )

NunU MARKA Tariflerimin çok sevilip bir çok bloglarda VE mutfaklarda alınıp yapılması beni çok mutlu ediyor.
Lakin BAZI BLOG lar ısrarla link vermeden , adımı veya Bloğumu bile anmadan ! ''KENDİ '' yapımları gibi sunmaya devam etmekteler. Dileğim birbirimizi çiğnememekten yanadır !!!!








ŞEFTALİLİ KARAMELİZE PEKMEZLİ KREP (NunU marka ) ( nam-ı diğer Şeftalili Krep Süzet ! )

- 3 iri olgun- orta sertlikte dilimlenmiş şeftali
- 4 yk üzüm pekmezi ( veya bal ) (veya biraz şeker- tereyağ )
- arzu ederseniz farklılık için 2 yk krema
- önceden hazırlanmış krepler
-servis için meyveye uygun lezzette dondurma. ( Dondurmalı resimler ne yazıkki net değildi ekliyemedim :(

TARİFİ BURADA

Şimdiye kadar size ELMA ÇİLEK ERİK KAYISI VE ŞEFTALİ alternatifli meyveleri pekmezle karamelize ederek hazırladığım krep tatlılarımı örnekledim.
Henüz şirket dönüşü eve daha yeni girmiştim ki ;Oğlumun bir gün okul dönüşü '' anne canım tatlı bişeyler istiyor '' bana kısa yollu ne yapabilirsin ''demesiyle başlayan bu güzel krep serüveni :) bu hallere kadar geldi.
Özellikle balık sofraları sonrasında çok sever olduk karamelize meyveli tatları.. En çokda tarçınlı elmalı- çilekli ve şeftalili krepler çok seviliyor sofralarımızda. Henüz yayınlamadım ama muhallebi ve sütlü tatlılarıda harika oldu karamelize meyvelerin..
Sanıyorum çocuklar için harika bir çeşit olacaktır diye düşünüyorum. Aile içinde ne kadar pekmez- bal yemeyen çocuk varsa farkında bile olmadan, keklerde ve bu çeşitlerle artık pekmezden faydalanıyorlar.,

KÜÇÜK ÇOCUKLARI OLAN ÇOK SEVGİLİ BLOG ARKADAŞLARIMA , NAÇİZANE ÖNEREBİLİRİM.

HEPİNİZE AFİYETLER OLSUN..... İYİ HAFTASONLARI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder