5 Nisan 2010 Pazartesi

SEVGİNİN BİNBİR HALİ ............




Diğer çiçeklerimi görüntüleyemediğim için çok üzgünüm :((



























Yeni yıl hazırlıklarının başladığı günlerdi.. Kurban bayramı geçmiş, herkesi tatlı bir umut heyecanı sarmıştı..
Bende hemen hemen kerkes gibi listeler hazırlıyor, neler yapılacaksa notlar alıyordum....
Arkadaşlarıma yeni yıl sofralarımı sunmak için hemen herşeyi hazırlamıştım.........Her arkadaşımın menüsüne kadar listelenmişti. Tabiiki hediyeleride.. :((((((
Ama bazı beklenmeyen anlar, hayat listemizi alt üst edebiliyor.... emeklerimizi hiç edebiliyor...
1 ay önce son postumu çok zor şartlarda hazırlamıştım, gerisinide benimle paylaştığınız için biliyorsunuz. Her şey zaman denen ilaçla silinebiliyor çoğu kez.
Arzu ettiğim yeni yıl sofralarımı kuramadım, (biri hariç ) kimseyle yeni yıl dileklerimi paylaşamadım, kısacası yeni yılı farklı boyutlarda karşıladım....
insan yaşamı bazen programladığını sanıyor, oysa bizden çokkkk önce herşey proglanmış oluyor. Planlar bazen o anlara uymasada ertelenebiliyor. ertelenincede hiç bir şey eskisi gibi olamıyor.
Bana göre de ' her şey zamanında güzeldir ', gerisi '' mış '' gibi oluyor.
Ama zaten elimdede değildi planlarımın değişmesi, o yüzden karamsarlığa fazla takılmadan aynen YOLA DEVAM etmeli kaldığımız yerden.İlla bizi hoşnut edecekse, her şeyin bir telafisi mutlaka vardır.
Tüm bunlar olup biterken, son 1 ay içinde yukarıda gördüğünüz birbirinden anlamlı, kimisi el emeği göz nuru, kimisi büyük fedakarlıklarla bezeli, kimisi canı yürekten gelen, kimisi sadece bana hitafen, kimisi çok sevdiğimi bildiğinden vs vs.. hazırlanıp yollanan YÜREK DOLUSU ,SEVGİ SELİ HEDİYELERİM BLOG ARKADAŞLARIMDAN, peşi sıra gelmeye başlamıştılar.......
Her gelen kargo, her çalan zil sesi beni yattığım yerden gülümsetmeye başlamıştı çünkü.
Helede Dünyanın dört bir yanından arayan, sesini duymakla ve tanışmakla çok mutlu olduğum kıymetli blog arkadaşlarım, günlerime aydınlık ışıklar katmışlardı nazik jestleriyle.
Türkiyenin her bölgesinden yine blog arkadaşlarımdan gelen çiçeklerime, hediyelerime,
Ziyaretime ,evimize gelen ve gelecek olan tüm blog arkadaşlarıma , 335 !! YORUM YAZAN SİZ DOSTLARIMA TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLİRİM.,
ÖZELLİKLE ÇOK SEVGİLİ BLOG ARKADAŞLARIM :
BİRİCİK DAMAK TADIm - DERYAYLA- MİSS GİBİ- İŞİTME KAYBI- IŞILCA TATLAR- MUTFAKTA ZEN- HEP SÜSLÜYDÜM- İLKERİN MUTFAĞI- EGELİ- YEMEK VE BİZ FİGEN- FERHANCA- YAŞAMIN KIYISINDA- PASTA TASARIM- ÖZGÜLÜN TARİFLERİ- AYBİKENİN MUTFAĞINDAN-'A
ARKADAŞLARIM,
GÜLBİN- SELMA- GÜLSEREN- NURSEL- NİHAL- SEVTAP- BELGİN- BETÜL- FERDA- ASUMAN- SEMRA- ESİN- MİNE-'ye
AİLEM,
SEVGİLİ GÖRÜMCEM OYA- YEĞEN VE KUZENLERİM- EŞİM-OĞULLARIM-KARDEŞİM VE ANNEM VALİDE SULTANIMA :
MİNNETTARIM.........
TÜM EMEKLERİNİZİ HELAL EDİNİZ...... BENİ SONSUZ MUTLULUKLARLA ŞİFALANDIRDINIZ.. HER BİRİ DİĞERİNDEN GÜZEL ZAHMETLERİNİZ BAKİDİR.
HARİKA BİR YENİ YIL YAŞADIM SAYENİZDE...
ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM........
KALBİMİ HER BİRİNİZE ARMAĞAN EDİYORUM...
DUALARIMDASINIZ...
SEVGİLERİMLE NuNunuz.............
Not : pazartesi günü biriken arşivleri , tarifleri artık yavaş yavaş yayınlarım kısmetse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder