7 Nisan 2010 Çarşamba

SOBELENDİMMM

MERHABALAR, blogspottaki ilk söbelenmem sevgili arkadaşım adigenisehilal söbelemiş dün ona yorum yazdım yarın ilk işim cevaplayacağım dedim sonra unuttum tabii hiç beklenen bi davranış değil benden:))) beni iyi tanıyanlar bilirler çok yorgun olduğum günlerde bende unutkanlık hasıl olur bir müddet sürer geçer bugünde pazartesi malum hastaneler haftanın ilk günü acayip kalabalık olur bizim insanımızda şu var bence yani benim gözlemlerime göre pazartesi diyete başlama ve hastaneye gitme günüdür bu salı yada perşembe olmaz illakiiii:))) pazartesiii... işte yorul, evde gel koştur unutmuşum yine bende konuşmaya başladımmı susmuyorum birtürlü:)) ilahi ben:)).. hemen cevaplıyorum;



BLOGUN HAYATIMDAKİ YERİ....



Blog yazmaya ne zaman başladım?

Aslında ilk olarak 27 aralık 2006 da blogcuya üye oldum ve 2007 mart ayına kadar şablondu ayardı oy du buydu resimledi yüklendi oldu olmadı.....resmen debelendim nisanda fırtına gibi girdim blogcuya :)) desemde inanmayın günde 20 kişi giriyorsa bloğa 19 'u bendim :)))



Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum...



Allah ne verdiyse ogün dilime :))olduğuu gibi içimden ne geliyorsa yazıyorum..çaba göztermeye kalksam zaten beceremem yazılar kelimeler birbirine girer gayet doğalım...



Blog yazmak için, gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum???

ziyaretime gelen dostlarıma illaki gitmem lazım:))o yüzdende uykumu feda ediyorum seve seve



Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken artan beklentiler yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı???



Kesinlikle hayır çok keyifli yazılarımıda tariflerimide bi heyecanla seve seve paylaşıyorum beni dinlendiriyor bile diyebilirim.



Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim???

Ömrümün yettiği kadar diyebilirim:))

Bende listemdeki arkadaşlarımı söbeleyeyim en baştada uzakdost abimi:)))müsait olan yazarsa sevinirim. herkese kucak dolusu sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder