6 Nisan 2010 Salı

Sosisli Makarna

Sosisli Makarna

Yemekbiz grubundan bir arkadaş makarnaların fotoğraflarını mail atmıştı,yabancı bir siteden alıntı yapılmıştı sanırım.Maillerim arasından ismini aradım ama bir türlü bulamadım.Hatırlayan varsa hemen ekleyebilirim...
Harika bir fikir olduğunu söylemeliyim,çocuklar görünce çok şaşırdılar.....
Denemek isteyenler için tarifim;

Malzemeler
- yarım paket çubuk makarna
- yarım kilo sosis
- tuz
- zeytinyağı
- yeteri kadar su

Hazırlanışı:
1- Sosisleri küçük parçalara halinde doğrayın.
2- Çubuk makarnaları(5-6 tanesini) sosislerin içinden düzgün bir şekilde geçirin.
3- Diğer taraftan makarnanın suyunu tencereye koyun,içine çok az zeytinyağı ve tuz ekleyin.
4- Kaynamakta olan suyun içine makarnaları dikkatli bir şekilde (çubuk makarna çabuk kırılacağı için yumuşatarak suya sokun) suya atın.
5- Sosisli makarnayı 8-9 dakika haşlayın ve süzgece koyup suyunu süzün.
6- Üzerine çok az zeytinyağı ilave edip sıcak olarak servis edin.

Afiyet Olsun..

Sosisli Makarna

Not: Yazılan yorumları bir görüyorum bir görmüyorum,eski tarihte yazılan yorumlar yeni yeni geliyor.. Bir karışıklık var ,benim isteğim dışında oluyor belirtmek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder