8 Nisan 2010 Perşembe

TAHİNLİ KEK...




Börek, Pasta, Kurabiye, Poğaça, Salata, Siparişleriniz için iletişim adresim.. meleginmarifetleri@hotmail.com
Herkese merhaba..
Koştur koştur bir haftayı bitirdim yine aynı tempoda bir haftaya başladım..

Bugün evde kalmışken blogu güncelleyeyim bari diye düşündüm, geçen hafta evde durmazken:) akşam oğlumun isteği üzerine tahinli kek yapmıştım onun tarifini vereyim dedim..

Çok bilinmiş bir kek aslında, ama zaten kekler hep birbirine benzer:) malzemelerdeki ufak değişiklikler sayesinde bambaşka bir kek çıkıverir ortaya..

Malzemeler
4- yumurta.
4- kahve fincanı şeker.
Beraber iyice çırpılır üzerine,

1 kave fincanı portakal suyu 1 kahve fincanı sıvı yağ ve 1 çay bardağı tahin ilave edilir karıştırılır.

5 kahve fincanı un ve 1 kabartma tozu ilave edilir biraz karışrıldıktan sonra yağlamış tepsiye dökülür.
Tepsiye dökülen hamurun üzerine istediğiniz kadar tahin dökülür.
180 derecede ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişirilir.
Fırından çıkan kekimiz ılıdıktan sonra servise hazırdır afiyet şeker olsun..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder