5 Nisan 2010 Pazartesi

Tahıllı Şipşak Ekmek ve Ispanaklı Kol Böreği

Ispanaklı böreğin içersine bu sefer lor koydum..Beyaz peynirin vermiş olduğu o lezzette olmasada ona yakındı..Misfirlerimiz tarafından da çok beğenildi..Burada sadece ıspanakları ovmak biraz zaman alıyor ve elde kalan o yeşillik hemen çıkmıyor..benden söylemesi..O yüzden eldiven kullanabilirsiniz..Ben eldiven kullanmasını sevmediğimden evimizde eldivende yoktur zaten..Açıkcası pek sağlıklı bulmuyorum eldivenleri..Mesela; elinde eldiven olan bir kişi, elini her yere değdiriyor ama eldiveni nedense çıkartıp yenisini takmak hiç aklına gelmiyor..Halbuki benim gibi huylular hemen ellerini yıkarlar..)))Bana-bize göre değil..Bu arada huylu olduğumuda anlamış oldunuz..))
Benden bu akşam bu kadar arkadaşlar..İlerleyen günlerde Allah kerimdir,bakalım mutfağımızdan nelerle sizleri karşılayacağım..Afiyetler olsun şimdilik..Şu an değil tabiiki yarına demek istedim..)
7
Böreğin tarifide burada arkadaşlar..Hafta içi hazırlyıp pişirip dondurucuya atmıştım..Pazar günü aniden gelen misafirlerimiz için çok iyi olmuştu..))
6
Ekmeğin tarifine buradan ulaşabilirsiniz.Bu sefer tahıllı un ve 3 yemek kaşığı normal un kullandım..Ayrıca 1 çay bardağıda kabak çekirdeği kullandım..)
5
Ekmek kalıbında mayalanmış,fırına girmek için sabırsızlandığı andır..))
4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder