7 Nisan 2010 Çarşamba

TATİLDEYDİM:))


Yarı yıl tatilinde memleketim Antalyadaydım. Aslında bu tatilde bir yere kıpırdamayacaktık guya ama çok sıkılmıştık Akşehirde duramadık attık kendimizi Antalyaya. Valla çok güzel gezdik kızımla dolaştık ısındık. Şansımıza hava yağmurluydu ama bizi çok etkilemedi. Minik kızıma da eşime de bana da ilaç gibi geldi. Antalyadan gelir gelmez de bir valiz boşalttık bir valiz doldurduk hemen Afyon gazlı göle geçtik. Niye mi? Çünkü omuz ağrılarım için. Tatilden önce doktora gitmiştim. Omuzumda kas romatizması çıktı. Gazlı gölün suyuda iyi geliyor dediler biz de koştuk oraya. Orada da kaldık biraz suyu çok iyi geldi gerçekten. Hamam sefası yaptık bir güzel orda da dinlendik. Kızımıda soktuk suya yorulunca mışıl mışıl uyudu hepimize herkese şifa olur inşallah. Artık oranın tadını aldım hafta sonları ağrım arttı mı gazlı göldeyim.:)) Gazlıgöle bizden arkadaşlar önce gitmişti onlara yetişelim derken fotoğraf makinasını unutmuşuz evde. O yüzden fotoğrafını çekemedim oranın ama ikinci gidişime çekicem inşallah. Ama Antalya da pazar fotolarını eklemek istiyorum. İnsanın içi açılıyor.Bu eklediğim fotolar çakırlar semtinin pazarı. Pazar günü oraya kahvaltı yapmaya gitmiştik. Hava çok güzeldi. Ama kahvaltı sofrasını fotoğrafını çekmek hiç aklıma gelmemiş. Sonradan farkettim. Ama farkettiğimde de çok geçti sofra da birşey kalmamıştı:)) Ama merakınızı gidereyim soframızdaki kahvaltılıklar: Gözleme çeşitleri, bazlama ve katmer vardı. Hepsi hamur işi hepsi süper;)



Çilekler lezzetli ama pahalıydı
















Domatesler çok güzeldi bu mevsimde bu tat süperdi













Hele turuncuların rengi harikaydı:)














Bu bitkiyi daha önce eminim sizde görmüssünüzdür. Brokoliyi biraz daha süslemişler. Birde duyduğuma göre zebra domates çıkmış ama hiç denk gelmedi bulsaydım hemen fotoluyacaktım. Bitkilerin böyle genleriyle oynuyorlar bakalım daha neler görücez.








Maşallah her renk mevcut:) Her şeyimiz o kadar bol ve güzel ki...














Yok yok pazarımızda:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder