5 Nisan 2010 Pazartesi

Tavuk Çöp Şiş

Tavuk Şiş

Evde mangal keyfi çok güzel oluyor...Evlendiğimden beri 3 tane ızgara değiştirdim.Önce Tefal elektrikli ızgaram vardı , su hazneli olanlardan.Ama ortalık çok duman oluyordu ve o modelden de hiç memnun kalmadım.(9 sene önce almıştım)Daha sonra Kumtel elektrikli ızgara aldım.O daha da kötü çıktı.Izgara yaparken göz gözü görmüyordu,inanılmaz koku ve duman çıkartıyordu.



Bir kaç sene önce eşime bir arkadaşı balıkları bu ızgarada pişir enfes oluyor demiş. O zaman 12 TL'ye almıştı sanırım.O gün bugün tüm ızgaraları yağsız bir şekilde pişiriyoruz.Ne çok fazla duman ne de çok fazla koku oluyor.İnanın evimizin küçük mangalı bu :) Ben tam tersi bir tanıtım yapıyorum eski modele dönüş şahane,alın rahat edin :))Görmedim,diyorsanız işte mutfaktaki pahallı cihazlara inat harika bir elektrikli ızgara :).Hem de çok ucuz,beğenmezseniz çok para harcadım diye üzülmezsiniz bile ...Markası Özgül Elektrikli Izgara..
Ben çok memnunum,anneme de aldırdım hatta.


Malzemeler
- 4 tane tavuk gögüs eti(kuşbaşı doğranmış)
- 6 tane sivri biber
- 250 gr kiraz domates
- 10 tane çöp şiş
- Kırmızı pul biber
- Kekik
- Tuz
- Zeytinyağı
- Folyo kağıdı(çöp şişlerin ucunu sarmak için)
- Lavaş Ekmeği
- Göbek salata

Hazırlanışı:
1- Kuşbaşı doğranmış tavuk etini bir kaba koyup ,üzerine tuzunu,zeytinyağını,pul biberini ve kekiğini ilave edip yarım saat buzdolabında dinlendirin.
2-Domatesleri ve biberleri yıkayıp kurulayın.Sivri biberleri küp şeklinde doğrayın.Kuşbaşı doğranmış tavukları sırayla ,bir tane sivriber,bir tane domates ve iki tane kuşbaşu tavuk şeklinde dizin.
3- Çöp şişin uç kısımlarının yanmaması için folyo kağıt ile sarın.Izgarada önlü arkalı 15-20 dakika pişirin.
4- Lavaş ekmeğin üzerine ince doğranmış göbek salatayı koyun.Üzerine tavuk çöp şişleri dizin ve ayranla birlikte sıcak olarak servis edin.

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder