6 Nisan 2010 Salı

Tavuk Salatası

Tavuk Salatası

Biz merkezi ısıtma sistemi olan bir binada oturuyoruz,ama apartman kararı ile artık tüp derdinden kurtuluyoruz :) artık mutfakta da sıcak suya kavuşuyorum :))
bugün sabahtan beri ustalarla geçirdim bu özel günü,kadınlar gününde çok yoruldum,canım anneciğim benden daha çok yoruldu,şimdi kahvemi alıp ancak oturabildim...

Bu yüzden Kadınlar Gününüzü şimdi kutlayabiliyorum...Bu günü özel kılacak her hangi bir şey göremedim şu ana dek :)) papatyalarım hariç.. onu da saymıyorum ki...

Şöyle ayaklarını uzatıp ,iyice dinlendiğim bir gün olmadıktan sonra ne anladım ben bu işten :) ...

TuzBİBER dergisinde yayınlanan tavuk salatasının tarifi;...

Malzemeler
- Yarım kilo tavuk göğsü
- 250 gr. Mayonez
- 10 tane salatalık turşusu
- Yarım demet dereotu
- Yarım su bardağı iri çekilmiş ceviz içi
- Konserve mısır
- tuz

Hazırlanışı:
1- Tavuk göğsünü tencereye koyun .Üzerini geçicek kadar su ekleyin ve haşlamaya bırakın.
2- Pişen tavuk göğsünü bir kenara alıp , biraz ılındıktan sonra ince ince didikleyin.
3- İçine ince doğranmış dereotunu,tuzunu,mayonezi,salatalık turşusunu ve cevizi ekleyip karıştırın.
4- Hazırladığınız karışımı servis tabağına alıp üzerini turşu,ceviz ve mısır taneleri ile süsleyin.
5- Buzdolabında biraz soğuduktan sonra servisini yapın.

Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder