6 Nisan 2010 Salı

Üç Farklı Kek

Bu akşam eve geldiğimde annecik benden kek yapmamı rica etti.Bende hemen kolları sıvayıp bu gördüğünüz keki yaptım.Hamuru çırpıp 3 farklı çırpma kabına ayırdım.Birini kakaolu-çikolatalı,ikincisini fındıklı,üçüncüsünü ise ithal meyve kuruları ile hazırladım..Keki kesmediğim için sizlerle dilimli fotoğrafını paylaşamadım..)Bakalım yarın arkadaşları beğeneceklermi?
7
Meyve kurulusunun dilimlenmiş fotoğrafı..)
5
Fındıklısı
4
Kakaolusundan hiç kalmamış..))Bunlardanda birer dilim fotoğraflamışlar benim için..))
6
Malzemeler
4 yumurta
1 su bardağı şeker
minicik tuz
1 çubuk vanilya
1/2 limon suyu
125 gr tereyağ
1/2 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
2,5 su bardağı un (tekrar ilave ettim)
1 çay bardağı nişasta
3
Çırpılmış kek hamurunun 3 parçaya ayırıp içlerine yukarıda belirttiğim malzemeleri ekleyip çırptım..Yağlanmış kalıba yerleştirip 175 c de yaklaşık 45 dk pişirdim..
Üzerine pudra şekeri serpiştirilecek..Sıcak olduğu için sabah işe giderken serpiştireceğim..)
2 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder