7 Nisan 2010 Çarşamba

UĞUR'UN PASTASI ve ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ

uğurpasta15 010
Geçtiğimiz pazar günü büyük oğlum Uğur'un doğumgünüydü. Ekim ayında iki oğlumun doğumgünü de arka arkaya. Uğur'un büyüdüğünü bu kez daha iyi anladım. Ne parti, ne kutlama hiçbirini istemedi. "Pasta yapacaksan da kremalı olsun, süslü olmasın" dedi.
( Uğur için daha önceki senelerde yaptığım pastalara BURADAN ve BURADAN bakabilirsiniz.) Yani bu sene her iki oğlumda daha sade pastalar istediler. Uğur'un pastasının pandispanyası geçen sene yaptığım pandispanyanın aynısı. Tarifi burada. Pandispanyayı sade sütle ıslattım. 1.Ara kat, çikolatalı ganaj, krem şanti ve fıstık krokan ( Fıstık krokanı Koska'dan hazır aldım ),2.ara kat çikolatalı ganaj, krem şanti ve parça çikolatadan oluştu. Artan ganaj ve krem şantiyi birbirine karıştırıp tüm pastayı bu krema ile kapladım. Pandispanyanın traşladığım fazlalıklarını blendırda un haline getirip,krema ile kapladığım pastanın yan yüzeylerine yapıştırdım.Üstünü ise ganaj ve krem şantiyi karıştırarak oluşturduğum kremayı yıldız sıkma ucuyla sıkarak süsledim. Başta Uğur olmak üzere ev halkı bu pastayı çok sevdi ve bundan sonraki pastalarıda böyle istediler....

ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ

Blogger arkadaşları tanıtmak üzere hazırlanmış olan bir tanıtım oyunu olan Friendship Around The World Award /Uluslararası arkadaşlık ödülü kapsamında Cafe Cihan, Sibel ve Notdefteri, Sinem tarafından bende ödüle layık görülmüşüm. Her iki arkadaşıma da böyle güzel bir ödül için beni de hatırlamış olmalarından dolayı çok teşekkür ederim, sağolsunlar.
Bu ödülü alanların da başka blogger arkadaşları tanıtmak üzere ödülü o kişilere devretmeleri gerekiyormuş. Takip ettiğim o kadar çok blogger ve blogcu arkadaşım var ki, hepsini buraya nasıl yazarım bilemiyorum. Bende tek tek yazmak yerine sayfamda yer alan "TAKİPTEYİM" başlığı altında kendi ismini okuyan tüm blogger ve blogcu arkadaşlara "Uluslararası arkadaşlık ödülünü" ve sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder