6 Nisan 2010 Salı

YARATICI BLOG ÖDÜLÜ




SEVGİLİ ASLAN BEY' E - MELEĞİN MARİFETLERİ'ne - LEZZET DURAĞI'na - ÖZLEM'İN DOĞASI'NA
TERCİHLERİNDEN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.

MALUM KURALLARI VAR BU ÖDÜLÜN.

Ödülün logosu yayınlanacak
7 yaratıcı kişiye yollanacak
7 blog haberdar edilecek
7 ilginç özellik yazılacak.


1 - plakalarımda hep 7 rakamı oldu ( tesadüf ! )
2 - evimin numarası 7
3 - şirketimizin numarası 7
4 - katım - 7
5 - doğum günüm 7 /./.
6 - şirketimizin araç plakası 7
7 - masal kahramanımın doğum yılı ...7

Bilemiyorum ilginç geldi mi ?

Bunlar teadüfmüydü ?
NE DERSİNİZ BİR BİLENİNİZ YORUM GETİRENİNİZ VARMI ?

Yaşamın Kıyısında, Damak Tadı, Kitchen o Clock , Sihirli Kepçe ,Cafe Derin's, Eya's Cookies, Bizim Pastane,

ÖDÜLÜM SİZEDİR BENİM ÇOK KIYMETLİ ARKADAŞLARIM. ÇÜNKÜ YARATICILIK BAMBAŞKA BİR KABİLİYETTİR, BEN SEÇİMLERİMİ ÖZENLE YAPTIĞIMA KESİNLİKLE İNANIYOR, BU ÖDÜLLERİDE SİZE TAKDİM EDİYORUM.
BÜTÜN KALBİMLE YARATICILIKLARINIZA HAYRANIM !! TAKİPÇİNİZİM.


HEPİNİZE BU GÜZELİM BAHAR AYINDAN SEVGİLER.,
NİCE BOL PAYLAŞIMLAR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder