8 Nisan 2010 Perşembe

Ye # 47 (Soğuk İkramlar)

'YESevgili portakalağacı Hatice 'nin düzenlediği Ye # etkinliklerinin Temmuz ayı evsahibi benim. Etkinlik listesine beni de aldığı için Hatice Hanım' a çok teşekkür ediyorum. Etkinlik konusunu "Soğuk ikramlar" olarak belirledim. Umarım seçtiğim konuyu sizler de beğenirsiniz. Bu sıcak yaz günlerde biraz da olsa bizleri serinletebilecek ikramlarınızın tariflerini bekliyor olacağım. Değerli katılımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Son katılım tarihimiz 31 Temmuz. Adınızı, katıldığını şehri ve tarifin linkini birselirem@gmail.com adresine gönderebilirsinz. Eğer blogcu değilseniz adınız ve tarifinizle yine katılabilirsiniz. Tatil sezonu olduğu için duyuruyu biraz erken yapıyorum.
Etkinliğe hazırladığınız her türlü soğuk servis edilen tariflerinizle katılabilirsiniz. (Parfeler, pastalar, sütlü tatlılar, salatalar, zeytinyağlılar, meyveli tarifler, dondurmalar, içecekler ve aklınıza gelebilecek her türlü soğuk ikramlar....)
Etkinlik logosunu aşağıdaki kodu kopyalayarak sayfanıza ekleyebilirsinz. Logo ve kodunu hazırlamada değerli yardımlarını esirgemeyen blogcu arkadaşım Ferah ve iş arkadaşım Yaşar'a çooook teşekkür ediyorum.

HTML KODU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder