8 Nisan 2010 Perşembe

YOĞURT ÇORBASI

Soğuk kış günlerinde asla vazgeçemediğim bir çorbadır yoğurt çorbası ayrıca sevgili arkadaşım
nazlı beni söbelemiş bende kendisine tşk ediyor ve hemen cevaplıyorum tabii tarifin hemen arkasına:)))
YOĞURT ÇORBASI
2 yemek kaşığı un
1 yumurta
1 çay bardağı pirinc
2 diş sarımsak
200 gr. yoğurt
üzerine sıvıyağ ve nane
YAPILIŞI: un, yumurta ve yoğurt el blendrıyla su katılarak ayran kıvamında topak kalmaması için iyice çırpılır.içerisine pirinç atılıp sürekli karıştırırak( kesilmemesi için) kaynayana dek pişirilir. kaynadıktan sonra ocak kısık ateşe alınıp karıştırmadan kaynatılır. sarımsaklar ezilip içerisine atılır en son sıvıyağda nane yakılıp üzerine dökülür sıcak sıcak içilir afiyet olsun...
GELELİM SÖBE CEVAPLARINA....

1- YAPTIĞIM 4 İŞ,

1.eşime hatunluk:)))
2.çocuklara annelik:)
2, işte ve evde köle izauralık yaparım:))))
3.boş zamanım kalırsa kitap okur, zuma oynarım:))

2-DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM
1.maskeli beşler
2. buz devri serisi
3.pembe panter
4.leon

3-YAŞADIĞIM DÖRT YER
Dünya:)) GAYSERİİİ GAYSERİHHH!!!!!!gene gayseri gayseri

4-İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI
1.mahşeri cümbüş
2.beyaz show
3.adanalı
4. yok ( yazık bana seyredecek bişi bulamıyorum)

5-TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER
Side, alanya, istanbul,aydın tarafları,adana mersin falan filan:))

6-EN SEVDİĞİM 4 YEMEK
nevarsa:))))))
adana kebab,
kayseri mantısı
tatlılarrr
içinde çikolata bulunan tüm pastalar

7-HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM 4 YER
cennette olsam dicem ama geri gelemem hemen değilmi:)) çoluk çocuk var daha büyüyecek:))
ozaman ben en iyisi
mekkede olsam olmazmı iyi ozaman bari
dubaide olur olmadıysa
adanada veya
istanbul olsun:)

8-BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEDİĞİM 4 YER
ne zor soru ay bu hiç düşünmemiştim:))nere düşsemki ola hımm,ham...hom...en iyisi tek yere düşem ben eşimin gözbebeklerine hiç ağlamadığı için ( rabbim ağlatmasın) hep gözbebeklerinde kalırdım....

ŞİMDİ SIRA SİZDEE

SEVGİLİ ARKADAŞIM ...SEVİL
SEVGİLİ ARKADAŞIM ...YASEMİN
SEVGİLİ ARKADAŞIM ...HATİCE
SEVGİLİ ARKADAŞIM... BETÜL

CEVAPLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder