7 Nisan 2010 Çarşamba

YURDUM İNSANI SERİSİ:))))))))


Sema ismindeki sevgilisine doğum gününde ''SEMAVER'' hediye eden arkadaşıma bir alkışla başlayalım. . . .
-----
Emniyet kemeri

Nişantaşı-Kadıköy dolmuşu için bekliyoruz. Bir taksi geliyor dolmuşyerine. Ön koltuğa oturan kadın her normal insan gibi emniyet kemerinitakıyor. Ancak şoför amcamız emniyet kemerinin iyice ortaya çıkardığı dekolteye bakmaktan yola bakamadığı için bir müddet düşünüyor ve içini çekerek kadına sesleniyor. 'Abla, çıkar emniyet kemerini, böylesi daha emniyetli hepimiz için.'-


------Aman da aman!

Ateşli bir gecenin sonunda omuzunda yatarken soruyorum 'Beni seviyormusun?' diye. Magmalara gelesice kocamdan cevap geliyor. 'Sevdik ya!'


------Bu nasıl küslük?

Tartışmıştık. Kendi kendime; 'Asla barışmayacağım!' demiştim. Ben, tam kapıdan girerken, o çıkmaya çalışıyordu ki çarpıştık. 'Çekilsene önümden be!' dedim. 'Sen çekil!' dedi. 'Hayret bir şey! Nerede durmamı isterdiniz beyefendi?!' dedim. 'Ben konuşurken ardımda, üzgünken önümde, ağlarken yanımda, neşeliyken gözlerimde durmanı isterdim sakıncası yoksa hanımefendi?! ' dedi. 'Ta ta tabii...' diyebildim sadece. Kadın değil miyiz? İki tatlı lafa, yelkenler fora-


-----Pozisyon

Aile eşrafının bahçede oturup sohbet ettiği esnada, başını yerekoymuş, poposunu havaya kaldırmış köpeğimizi görünce 'Aa bak, senin ensevdiğin pozisyon!' dedin ya; artık bilmiyorum, nasıl bakacağız onca insanın yüzüne!


Haram olsun

Ülkemizde kişi başı milli gelir 10.000$'a yaklaşmış. Benim cebimde 10YTL var. Kim hakkımı yiyorsa haram olsun!--


----Nezaketen

Eski erkek arkadaşımla kahvaltı ediyoruz. Onda kalan ve hatıra olarak sakladığı küpeleri isteyip istemediğimi soruyor, 'Gerek yok.' diyorum.Bunun üstüne bana dönüp bilmiş bilmiş 'Vermeyecektim de nezaketen sordum.' diyor.Aradan 10 dakika geçiyor, bu sefer ben ona sokuluyorum ve gözlerinin içine bakarak en seksi sesimle 'Beni ister miydin?' diyorum. Gözleri parlıyor ve, 'Tabii ki, evet.' diyor. Bunun üstüne ben önüme dönüyorum ve 'Vermeyecektim de nezaketen sordum.' diyorum. İntikam biz kadınları gerçekten güzelleştiriyor.-


-----BireysellikAnneme,

'Hayatıma giren erkekler neden bu kadar çabuk çıkıyor? Bendekişanssızlık genetik mi?' diye sordum.'O senin bireysel salaklığın, bizi bulaştırma!' dedi. Hemen sustum.-


-----Kanser çeşitleri

Bir alkış da metroda, elektrik paneline oturmakta ısrar eden gençlere''Bak karışmam g.t kanseri olabilirsiniz haa...'' diye gayet bilimselbir ikna yöntemi sergileyen görevliye gelsin. Zira biz de gülmekten çene kanseri olduk-


------KapakGece

yatakta harlı bir tartışmanın sonucunda ''Bu da sana kapakolsun!'' diyerek yastığımı kaptığım gibi salona doğru ilerliyordum ki,kozalağımın yorumu gecikmedi. ''Peki canım, kaç kapak biriktirmem gerekiyor verebilmen için?'' Neyi ulan neyi--


-----Evlilik

Evlenmememle ilgili annemden gelen son yorum: 'Bu da akrabaevliliğinin bir sonucu sanırım; gizli salaklık!'


------Babacan Polis

Farkında olmadan polis arabasının önüne oturan genç arkadaşı, camıaçıp 'Yavrum orası rahat değildir, gel içeri, arka koltukta otur!'diye uyaran polis amcayı alkışlamamak haksızlık olur


-------Anneler hep bilirler

Annem hep; 'Atlet giy, ileride pişman olursun.' derdi. Akciğerröntgeni çektirmeye gittiğimde; 'Sutyenini çıkar, atlet kalsın.'denildiğinde o pişmanlığı gerçekten yaşadım.--


-------Pratik'

Canım sıkılıyor, değişik bir şeyler yapalım.' dedim, 'Çocuk yapalım.'dedi. 'Daha erken.' dedim, 'Olsun pratik yapalım, nasıl yapıldığını unutmayalım.' dedi... Anlıyorum canım, sen de haklısın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder