7 Nisan 2010 Çarşamba

ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ VE BİR MİM


MALZEMELER:

3 adet orta boy kereviz

1 adet portakalın suyu

2 adet limonun suyu

3 adet ortaboy kuru soğan

2 adet havuç

2 su bardağı bezelye


zeytinyağ

dereotu

tuz ,1 tatlı kaşığı şeker

YAPILIŞI:

Kerevizlerin kabuğunu soyup küpler halinde doğruyoruz bir limonun suyunu sıkıp sulandırıp kerevizleri içine atıyoruz (kararmaması için) diğer yanda soğanları yemeklik doğruyoruz bol zeytinyağında kavuruyoruz kabuklarını soyduğumuz havuçları doğrayıp ekliyoruz kerevizleri ekleyip bir adet portakalve bir adet limonun suyunu ilave edip bezelyeleride ekledikten sonra tuzunu ve şekerini katıyoruz suyunu ayarlayıp pişiriyoruz dereotuyla süsleyip servis yapıyoruz afiyet olsun....

SEVGİLİ ARKADAŞIM ARMİNA BENİ MİMLEMİŞ KENDİSİNE ÇOK TŞK EDİYOR VE HEMEN CEVAPLIYORUM....

1.) Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2.) 161. sayfayı açın.
3.) 5. cümleyi okuyun.
4. )Blog sayfasına yazın.
5. )En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin. Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6.) 5 blog arkadaşınıza yollayın.

1.)KİTABI ALDIM ADI '' ŞEY'' TANA FRENCH 'İN

2.)161. SAYFAYI AÇTIM

3.)''BÜTÜN BUNLAR CİNAYETTEN SONRAKİ PAZARTESİ GÜNÜ OLDU''

4.) SAYFAMA YAZDIM

5.)OĞLUM OKUYOR MASANIN ÜZERİNDEYDİ

6.)BENDE SADECE SEVGİLİ SERAP ARKADAŞIMI MİMLİYORUM CEVAPLARSA ÇOK SEVİNECEĞİM SERAPCIM SÖZ SENDE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder