6 Nisan 2010 Salı

1.Hediyeleşme Etkinliği

Geçtiğimiz cuma günü dişçiye gittiğim için evde yoktum.Eve akşam dönebildim,eve geldiğimde annem sana bir kargo var dedi.Aslı diye bir arkadaşın göndermiş içeride git bak dediğinde şaşırdım bir anda.Aslı hangi aslı ne kargosu diye düşündüm birden :)
Paketi açarken bile kim diye düşünüyorum ,ama notu okuyunca" Aslının Mutfağı " Aslı olduğunu görünce daha çok şaşırdım.
Hediyeleşme etkinliğinin hediyesini bir tanıdıktan almak daha da mutlu etti beni.Aslı ile yüz yüze görüşmedik ama yazıştığımız için birbirimizi tanıyoruz en azından.
Aslı'cığım inan hediyeni çok beğendim,mutfakta olan biri için bundan daha güzel bir hediye olamazdı.Kalıplar çok şirin.İlerleyen günlerde bakalım içinde neler pişicek :)
Notun'da çok mutlu etti beni,tekrar çok teşekkür ediyorum.

Sevgili Bahar'a da çok teşekkür ediyorum,bizimle uğraştığı için :)
Şimdi sıra benim aldığım hediyeyi yollamaya geldi ,yarın yada çarşamba günü kesin kargoya vermiş olurum.
Bakalım ben kimi çektim ??? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder