6 Nisan 2010 Salı

Çalışkan İkiler :)

Çalışkan İkiler :)

Arkadaşlar bloglardaki sorunlar beni yıldırdı resmen,bazı bloglara tesadüfen girebiliyorum,ama bir çok kişiyi ziyaret edemiyorum,yorum bırakamıyorum bir türlü.Yorumlarınıza ve bayram tebriklerinize geri dönemedim.

Blogları gezmek keyif halindeyken uzun zamandır çok büyük sıkıntı oldu. Zaten sınırlı zamanlarda bakabiliyorum,yazmak önemli değilmiş onu anladım :) komşularımı özledim ben ... Umarım bu sorun ortadan kalkmıştır,zira bir çözüm bulmalıyız. Bu şekilde blog yazmanın bir keyfi yok çünkü...
Bu sıkıntı yüzünden uzaklaştım biraz,okul telaşı,bayram telaşı hepsi birbirine girdi.Tarifler birikti,fotoğraflar çoğaldı ama yapıcak bir şey yok :)

büyüdük mü ne :)

Bora'nın okul maceraları kaldığı yerden devam ediyor.Bu sene tecrübeli anne olmanın keyfini yaşadık :) Kitaplarımız dağıtıldı,alışveriş listemizi tamamladık.Dün gece defter ve kitapların hepsi kaplandı.Bugün okul dolabımıza yerleştirdik...Bora okulu çok özlemiş,biraz ağladı ama sınıfta olmaktan oldukça memnundu...

Tarifler en kısa zamanda eklenicektir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder