5 Nisan 2010 Pazartesi

BALLI CAPPUCCINOLU CUPCAKE

TARİFİMİ
YE# 50 -ÖNCE GÖZE SONRA DAMAĞA- http://chaplincafe.blogcu.com/ yolluyor,bol paylaşımlar diliyorum. sevgiler





BALLI CAPPUCINOLU YABANMERSİNLİ CUPCAKE

1 iri yumurta oda sıcaklığında
1/2 sb şeker
2 yk bal
1 sb Süt(1 parmak az) - oda sıcaklığında
1 türk kahve fincanı sıvı yağ( 1 parmak az)
1 tatlı kaşığı tereyağ- oda ısısında
1 sb + 1 yk elenmiş un
3 damla çikolata esansı (varsa)
1 kabartma tozu
1 dolu yk kakao
2 yk karamelli cappuccıno
bir miktar damla çikolata- yabanmersini

YAPILIŞI

Kek yaparken ,çırpma sırasıyla hazırladığınız karışımı cupcake kalıplarına bölüştürünüz.
Üzerine yabanmersini ve damla çik. serpin
170 * yaklaşık 25 dakika da pişiyorlar. ( fırın farkı olabilir )
TAM 12 ADET liktir

Geçtiğimiz izin haftamda ziyaret listemde komşularımda vardı. Sevgili Nursel'ciğime misafir olmuş ,yan komşum Nihal'de bize eşlik etmişti.
Kendisinden salata ve sebzeli böreğini yapmasını rica ettim. Enfestir sebzeli etli böreği. Enfeste bir öğlen öğünü ayrıca. Yanında közlenmiş biber- yoğurtlu kabak salatası ve tatlı olarakda vişneli tavuk göğsü vardı.
bİZ BİZE OLDUĞUMUZDA ABARTILI SOFRALARA ŞİDDETLE KARŞI OLDUĞUMU BİLİRLER.Çünkü ben yemiyorum maalesef yapılanları, daima siparişveriyorum canlarıma :)))
Böylelikle yenebilen sağlıklı-hafif ve pişman olamayağaımız menüler oluşturuyoruz !
Bende kendisine giderken ,çok sevdiği yabanmersinli ,kahveli, ballı cupcakeleri yapıp,aldığım çiçeklerle de ortasına mini bir bahçe yapıverdim..
Bu kekin içinde çikolata esansı var, müthiş bir lezzet. Balın aromasıyla harika oluyor. Damla çikolata,yabanmersiniyle buluştuğunda harikalar yaratıyor..
Çocuklu annelere okul zamanı güzel bir ara öğün altarnetifi diye düşündüm..

AFİYETLER OLSUN SEVGİLER..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder