6 Nisan 2010 Salı

Beşamel Soslu Volovanlar

Bugün mevlitimiz vardı..Cuma gününden beri yoğun mutfak çalışmalarımız oldu..Çeşitlerden biride volovanlar idi..Etli pilav yanında ve çay yanında sıcak sıcak çok tutuldular..Beğenip afiyetle tadanlar çoğunluktaydı..Tarifini isteyenler olunca,o kalabalıkta yazıp veremeyeceğimi,fakat gece mutlaka siteye ekleyeceğimi söyleyince,memnun oldular..Bende yatmadan, verdiğim sözü yerine getirmek istedim..Şimdiden ellerinize sağlık arkadaşlar..Sağlıklı, güzel bir hafta diliyorum..
3
Malzemeler
Milföy
yumurta sarısı

İçi için
Beşamel soslu közlenmiş patlıcan

Tepesi için
ince rendelenmiş kaşar
2
Hazırlanışı
Milföyler hazırlanıp 175 c de 10-15 dk arası pişirilip soğutulur.
Soğuyan her bir volovanın içersine beşamelli karışımdan doldurulur.
Tepelerine kaşar rendesi konulup,kaşarlar eriyene kadar fırında tutulur.
Afiyetle yenilir..!
1
Not:Sizler farklı içler hazırlayıp sunabilirsiniz.Ben,mevlitte etli pilav olunca,bu tür sunumu tercih ettim..Sizleri farklı sunumlarda,hayal gücünüzle baş başa bırakıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder