6 Nisan 2010 Salı

BİR MASANIN ASALETİ VE ÖZVERİSİ


SEVGİNİN ZERAFETİN EMEĞİN DOSTLUĞUN ! KARDEŞLİĞİN ! ARKADAŞLIĞIN SERGİSİ ! ( Teşekkürler teşekkürler teşekkürler )
NE KADAR GÜZEL DEĞİL Mİ ?
Sevgili Gülseren'ciğim bana elleriyle doğum günüm için taş tekniği kullarak yaptığı
, güllerle donatıp imzasını attığı :) , enfes bir tepsi.
ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM BİRİCİK RUH İKİZİM. (saraylına da bu yakışırdı ! :)
peynirli- ay çekirdekli örgü çörek ( Tarif gelecek )
VİŞNELİ ÇİKOLATALI KEK ( muhteşemdi)
tarif:
3 yumurta- 2 bardak seker ıyıce cırp 3 bardak un -1 bardak sut-1 bardak sıvı yag1 vanılya-
1 kabartma tozu- hepsını karıstır
(vısneler dıbe cokecegı ıcın mutlaka yaglı kagıt kulan.) h amurun yarısını kalıba koy, gerı kalan hamura damla cıkolata karıstır kalıba bosalt .taze vısneyse sekere bula ustune dız.buzluktan cıkardıgın vısneyse mutlaka suzgecte ıyıce erıyıp suyunu ıyıce bıraksın 170* pişecek
(tarifleri maille yollamış sağolsun )

ÇİĞ PATATES BÖREĞİ ( enfesti)

5 Çiğ patatesı mınık mıınık dogra- 2 bardak un- 3 yumurta- 1 bardakdan bıraz az sut- yarım bardak sıvı yag- 1 kabartmama tozu- kırmızı pul bıber- hepsını karıstır yağlı kagıt uzerıne borcama yay.ustune her tarafını kaplıyacak sekılde susam serp.( gerekırse kıvamı ıcın bıraz daha un -yada sut ılave edebılırsınız ) 170* pişecek. naneleri kendi yetiştiriyor
bu kadar güzeli az bulunur !!!!!!!

vişne- kayısı marmeladı- erik reçelleri ( gülseren marka :) O kalpleri yerim ben..




En sevdiğim ,zamandır GÜLSERENciğime gideceğim günler.. Ama ennnnn...Bilirim ki çok büyük bir sevgiyle hazırlanacak,yüzünden gülümseme hiiiçç eksilmeyecek, her zaman doğruları bir kerede söyleyecek, yüksek moral ve motivasyonunu sergileyecek, dualarını ise hiiç eksik etmeyecektir üzerlerimizden..
Pek aksiliklerin olduğu bir gündü. Burayı atlamak istiyorum. :(
Ama taaa ki onun sevgi evine , sevgi sofrasına girene kadar sürdü. UNUTTUM GİTTİ :)
Ne anılar köreliyor, nede geçmiş unutuluyor biz yan yana olunca. O sıcak havada dahi boğazın esintisi odaları gezinirken, bizlerde keyifle sofrada yılların içinde gezindiiik durduk..
Benim tadilat dönemimden dolayı yine bu sene telafili kutladığımız doğum günlerimiz için süprizler yaşadık ... dOĞUM GÜNLERİMİZ BİLE 3 GÜN ARAYLA. oyüzden RUH İKİZİM :) zaten !
Harika bir anı daha bıraktı canım GÜLOM...( ameliyatlı olduğu için bunlar büyük özverilerdi benim için )
Seviyorum ben bu özel- kendimi onda bulduğum -gördüğüm - örnek aldığım - her sözünü çok önemsediğim- can arkadaşımı.. ÇOK SEVİYORUMMM. ÖYLE BÖYLE DEĞİL HEMDE.

Dilerim ; yüce yaradan tüm sevdiklerimizi bize bağışlasın. Birbirlerimize vereceklerimiz, katacaklarımız çok olsun.
31 yılı bitirdik arkadaşlığımızda bu yaz..
İNŞALLAH BEN BABAANNE !
GÜLOM ANNEANNE olduğunda torunlarımızlada sofralarda kutlamak nasip olur.
HAYATA SÖZÜM VAR : Torunlarımı kucağıma alıp kaydıraktan kayan , yamaç paraşütü yapan, bisiklet yarıştıran, dans partilerine sabahlayan ! :) EN ÇILGIN BABANNELERDEN BİRİ OLACAĞIM :)))))) İnşşş.....
SÖZ VERDİM HAYATA VE GÜLOM!a :))))))

İnşallah HEP BERABER GÖRÜRÜZ ....

HEPİNİZE SEVGİLER.. GÜZEL HAFTALAR ARKADAŞLAR....

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜLSERENCİĞİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder