5 Nisan 2010 Pazartesi

Çikolatalı Bezeler

Cumartesi günü Fenerbahçe'de Tijen'le buluştuk..Çok güzel 1,5 saat geçirdik..Kendisi çok tatlı,cıvıl cıvıldı..O'nun yanında insan çok mutlu hissediyor kendisini..İyi ki,gidip kendisiyle yakından da olsa tanışma imkanını sağlamışım..Buradan Tijen'ciğime ve katılmış olan tüm arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum..Biraz mutsuz ve yorgun olmama rağmen harika idi benim için..TEŞEKKÜRLER TİJEN'ciğim..

Hafta sonundan evde kalmış yumurta aklarını, beze yapmakla değerlendirdim..İyi ki de yapmışım..Dün gece çok sevdiğim bir arkadaşım bilgisayarı ile çıkıp gelince,çayın yanında nefis ikramlık oldu..Giderkende paket yapıp yanına vermeyi unutmadım..Kalanları da her zaman olduğu gibi iş yerine getirmiştim..Beze sever arkadaşlara mutlulukla tavsiye edilir..Yerken mutluluk hormonlarını anında harekete geçiriyor-geçiriyormuş..)))
NEŞELİ VE MUTLU GÜNLER SİZLERLE OLSUN ARKADAŞLAR..!
5
Malzemeler
4 yumurta akı
minicik tuz
1,5 su bardağı pudra şekeri
60 gr sütlü çikolata
7
Hazırlanışı
Çikolata benmari eritilip bekletilir.

Yumurta akları minicik tuzla çırpılır.

Şeker eklenip tekrar 7-8 dk çırpılır.

Karışım iyice yoğunlaştığında, içersinden 1 kase alınır.

Çikolata ile iyice karıştırılıp, çırpılmış akların içersine dökülür.

Bu esnada tahta kaşıkla veya spatula ile yavaşca birbirine karıştırılır.

Krema sıkma torbasına konulup sıkılır.Veya kaşık yardımı ile tepsiye sıralanır.

Önceden ısınmış fırında yaklaşık 20-25 dk pişirilir.
6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder