5 Nisan 2010 Pazartesi

ÇİLEK TANELİ ÇİKOLATALI BİSKREMLİ PUDİNG- (nUnU)








ÇİLEK TANELİ ÇİKOLATALI BİSKREMLİ PUDİNG (nUnU marka)

1 pk.vanilyalı- çilekli puding (ben göz kararı evden yaptım)
bir miktar çilek - biraz çikolata kırıkları veya damla çikolata ben çilekli-yoğurtlu çik.kullandım
biraz bal - 1 pk dilediğiniz bisküvi
(ben çikolatalı biskrem kullandım-kalan kekleride böyle yaparım,çok ideal bir seçim.)

1- Önce tabakların veya cupların altına birer adet bisküvi veya kek dilimi koyun.
2-üzerine çilek dilimleri yerleştirip ,çikolatalarını koyun.
3- LIGHT!! sütle hazırlanan pudingi paylaştırın.
4- soğuyuncada üzerine çilek taneleri koyup, çileklere fırçayla bal sürün.
5- yazın ise mutlaka çilekli dondurmayla servis yapınız .(tercihinize göre)

AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder