6 Nisan 2010 Salı

Çocuklardan Haberler & Kitap Önerileri

Buz Devri 3

Bora öğretmeninin verdiği tatil kitaplarını çok çabuk bitirdi.Kışın aldığımız tatil kitapları ve ekstra hazırlık kitapları o kadar birikmişti ki(abartmışım biraz) sıra ile hepsini yapmaya devam ediyoruz . Her gün 10 sayfa yapıyor sayılır.Çarpım tablosunda 6'lara kadar geldik. Arada karıştırıyor olsada öğrenmeye çabalıyor.

Özgür paşa rahat verirse masal okuyoruz ve yaz tatili için aldırdığı test kitaplarını çözüyoruz birlikte.Birlikte diyorum çünkü sürekli yanıma gelmek için bahaneler yaratıyor..Çocuklar için çıkan aylık dergilerinin bir çoğunu takip ediyor ve alıyoruz.Hediyelerini daha da çok seviyor aslında :) neyse okusunda yeter bana. Yaz aylarında çocukları evde oyalamak gerçekten çok zor.Yaz okulu şart aslında en azından bir ay gitmeli diye düşünüyorum ama imkanlar her zaman müsade etmiyor.İki erkek çocuğu tüm gün evde oyalamak oldukça zor.İkisininde özellikleri birbirinden farklı.Biri dışarı çıkmak ister biri evde kalmak ister vs.. Dışarı çıkarız top kavgası başlar "yok ben yendim, hayır ben " kavgaları hiç bitmez ......

Kart oyunları,ps2,monopoly oynamaktan bayılıcam neredeyse..Su oyunlarını ve diğer aktiviteleri saymıyorum bile.Evde ki eşyalar yakın zamanda kullanılmaz hale gelicek.Abartıyorum sanmayın mobilyalar ve sandalyeler mahfolmuş durumda .Bu arada okul ne zaman açılacak ? :))

Monopoly

Puzzle yapmaktan çok hoşlanıyorlar,evde olan puzzle'ların hepsini çözdüler artık,gözü kapalı yapıyorlar.O yüzden bu hafta iki tane yeni puzzle almam şart .En azından bir saat kadar sessiz duruyorlar. Mutfaktan çıkamıyorum sayelerinde,az az sık sık yemek yiyorlar.Atıştırmak için sürekli bir şeyler istiyorlar benden,yaptıklarımın çoğunu fotoğraflayamıyorum çünkü kendimi çoğu kez şarj edemiyorum :)

İki hafta önce Buz Devri 3 filmini izledik. 3 boyutlu bir film bende ilk kez izledim.Benim çocuklardan daha çok hoşuma gitti.Özellikle türkçeleştirmesi şahane olmuş:)Bu sefer sinemada Özgür bizi çok zorladı , 3 boyut için dağıtılan gözlükleri takmak istemedi ve çok ses çıkardı.Bir benim kucağıma bir eşimin kucağına gidip durdu. Hafta sonu bir daha asla sinema'ya gitmem.

Hafta arası miss gibi oluyor,sessiz sakin .Film bize oynuyor çoğu sinemada,bu sefer biletleri eşim alınca hafta sonu gitmek zorunda kaldık. İzlemediyseniz mutlaka Buz Devri'ni 3-D izleyin.....

Okuduğumuz kitaplar;

Sünnet seneye ertelendi ,ama olsun okuduk öğrendik iyice :)Sünnet çocuklarına mutlaka öneriyorum !!

Ucundan azıcık


Bora her gün bu gün ayın kaçı diye soruyor ve kitabın başından kalkmıyor ,büyük bir keyifle okuyor.Hayvanlar alemini çözüyoruz hep birlikte.

İlginç Yönleriyle Hayvanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder