8 Nisan 2010 Perşembe

ELMALI PASTA






















MALZEMELER

iki paket biskuvi
Bes iri elma
Iki su bardagi sut
Dort kasik seker bir kasik tarcin
Iki poset krem santi
Bir su bardagi iri kiyilmis ceviz
Hindistan cevizi iki tane portakal

HAZIRLANISI
Elmalar iri rendelenelir uzerine seker ilave edilir kisik ateste pisirilir.
Pisen elmalara tarcin ,ceviz eklenir sogutulur.
Krem santi sut ile cirpilir kivami gelince sogutulur.
Portakallarin suyu cikartilir .Bir kabin icine portakal suyu ile islatilan biskuviler dizilir
Uzerine santi surulur elmali harc serilir tekrar biskuvi santi,elmali harc ben uc kat biskuvi koydum en ust biskuvi ve krem santi surulur sogutulur uzerine bol hindistan cevizi serpilir.
Ben butun arkadaslarimin bayramini kutluyorum tatlimi ikram ediyorum
Afiyet olsunnnnn












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder