7 Nisan 2010 Çarşamba

Hediye Aldım, Hediye Verdim.....

Hediye vermek kadar hediye almayı da çok sevenlerdenim. Bu etkinliği gördüğüm zamanda tam bana göre demiştim. Hediyem kendimden bir şeyler olmalıydı ama hediye edeceğim bloğada uygun olmalıydı. Ben böyle düşünmüştüm. Sadece ben değilmişim böyle düşünen bana hediye gönderen Sevgili Nurperi' ciğim benden daha fazla düşünmüş. Adımı görünce bloğumdan başka, beni İnternette araştırmış, bulmuş ve....
Beni belki yakından tanısa bu kadar bana uygun, benim zevkimi yansıtan şeyler bulamazdı diye düşündüm hediyelerimi gördüğümde....
Üstelik yazdığı mektup o kadar zarif, bir o kadar da içtendi ki anlatacak kelime bulamıyorum...
Hediyelerim neler mi? Eskişehir'in meşhur Lületaşından küçük bir takı kutusu, çok şık, benim çok sevdiğim tarzda incecik küpeler, seyahatlerimde kullanacağım valiz isimliği ve tarifsiz mutlu olduğum, görünce ne diyeceğimi şaşırdığım iğne oyalı fular....
Nurperi'ciğim eline, emeğine sağlık çok ama çok teşekkür ederim....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder