6 Nisan 2010 Salı

HER LEZZETİ TATLI PAZAR

Portakal soslu üzümlü baharatlı tavuk
kremalı makarna
çikolata soslu üzümlü zencefilli kek

Evimizin ballı karadutları bu pazar ''özel'' bişeyler ricasıyla usul usul yanıma sokulup, yanağımdan biri makas alıp, bir diğeri ise uzunnnn bir öpücük kapıp ,sadede geldiler :)

Efendim sıkıntıları ŞUYMUŞ : '' değişik bişeyler yiyebilirlermiymişşşş '' ....
(ne uzun oldu böyle :)
Zaten ailecek evde olma kararı almıştım bir gün öncesinden. Pazar günleri öyle mutfak telaşını sevmem, sadece kahvaltıya harcarız enerjimizi eğer evimizdeysek. Hepimiz çalışıyoruz ama koşuşturulan pazarlar bana göre değil ( kendi adıma konuşuyorum tabiiki )
Bir büyüğe , birde küçüğe baktım, bugün çocuk olacakları tutmuş anlaşılan bu koca adamların !! ikisininde hemde .
Göz kırpa kırpa beni kandırmayı başardılar. Specialitemden istekte bulunup , öpe koklaya odalarına çekildiler.
Yoksa hayatta evde de durmam, mutfağada girmem !!!
Masal kahramanım da bana mutfakta asistanlık edince tam 1 saat içinde her şey pişmiş ve soğumaya bırakılmıştı.
Önce çikolata soslu keki yapıp fırına verdik, sonra PORTAKAL SOSLU Üzümlü Baharatlı Tavuk ocakta yerini aldı, ardından KREMALI makarna hazırlandı hepsi soğumaya başlarkende 10 dakikada oda" pişip soframıza konuverdi.
Her lezzeti ayrı tatlı bir pazardı kısacası. Yemekten sonra çaylar içildi, miss gibi kekler yenildi ve yeni haftaya bir öpücük yollandı..
Tarifler hemen gelecek.
HEPİNİZE İYİ HAFTALAR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder