6 Nisan 2010 Salı

Hırsızlığın Bu Kadarına Pes Doğrusu


Her geçen gün çok rahatsız oluyorum,izlenilmek okunmak çok güzel ama bu kadarda kopyalama yapılması beni artık delirtiyor.
Hangi tarifimin adını google'a yazsanız mutlaka bir kopyasına ulaşırsınız.Bloğumu kapatmayı bile düşünüyorum artık.
Ne yapmalıyım bilmiyorum. Abartmak da istemiyorum ama siz karar verin artık.

Arbella tv. 'nin makarna yarışması varmış ,haberim bile yoktu bundan.Maillerimi çok hızlı kontrol edemiyorum bazen, biraz önce mail adresime yorum bırakan Gülbahar'ın mesajını görünce yine şaşırdım. Gülbahar'a çok teşekkür ediyorum.
Ben artık bunun önüne geçemiyorum.İsim soyad yazıp yarışmaya ne rahat katılıyorlar.Zaten ben o tarifi Arbella tv'den aldığımı bile yazmıştım :))

Benim tarifimi alıp bir güzel yarışmaya katılmak için yollamışlar. İsim yazıyorum da ne oluyor onu da kırpmışlar.
İşte size linki:

http://arbella.tv/tarif_detay.asp?id=9&s=t

Not: Fotoğrafların tam ortasına ismimi yazmayı düşünüyorum artık. Şeffaf görünmeyen şekilde yazı nasıl yazılıyor??? bir bilen varsa bana yol gösterirse çok sevinirim.
Fotoğraf bu siteden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder