8 Nisan 2010 Perşembe

İÇLİ KURABİYE

Yeni gripten çıktım ondanmıdır yoksa bi sıcak bi soğuk giden havalardanmıdır nedir üzerimde bir rehavet bir tembellik aldı başını gidiyor nereye kadar gider hiç bilmiyorum( fazla gitmese bari:) yada kısaca tembellikmi desem hani bir laf vardır 'tembel kadın dermişki'' bu işim yarına,şu işim birgüne bugün boşum:))''3-4 gündür elimde illaki denemek istediğim iki tarif kendi kendime aman şimdi işten geldim yarın denerim diyorum ertesi gün işten geliyorum çok yorgunum aman yarın denerim diyorum inatla ısrarla bekliyorum yarının gelmesini yarın ola hayrola :))alttaki tarifimde arşivimden yayınlanmayı bekleyenlerden kısmet bugüneymiş :))

YAĞ,ŞEKER,UNDAN HERŞEY OLUR ONDAN DEYİP BENİM İCADIM OLAN YADA UYDURMAMI DESEM:)))TUZLU KURABİYE TADINA HERKES BAYILMIŞTI ....

MALZEMELER:
1 paket margarin
1,5 su bardağı yoğurt
1,5 su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
50 gr. Margarin
4 çorba kaşığı un
1 yumurta üzerine sürmek için
YAPILIŞI:
50 gr margarini eritiyoruz 4 kaşık unu ekleyip pembeleşene dek kavuruyoruz. Daha sonra yumuşamış margarini,yoğurdu,sıvıyağı,kabartma tozunu ve kavurduğumuz unu karıştırarak aldığı kadar unla kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapıyoruz. 10 dakika dinlendirip istediğimiz şekilleri veriyoruz.üzerine yumurta sürüp 200 derecede pişiriyoruz. Afiyet olsun…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder