5 Nisan 2010 Pazartesi

İstanbul Dolphinarium

Bu hafta sonu İstanbul Dolphinarium'a gittik.Aslında bir anda karar verdiğimiz için gösteriye zar zor yetiştik.Özgürün çok uykusu olmasına rağmen içeri girdik ve tahmin edeceğiniz gibi küçük kuş hiç rahat edemedi.Sürekli dolaşmak istedi,uykusu geldiği için de çok huysuzdu.Ama neyseki eşim çok ilgilendi ve Bora ve ben gösteriyi keyifle izledik:) Başka bir yazımda Aqua Club Dolphin'den bahsetmiştim.Şirin yunus İlya ve deniz aslanı Paşa'yı görmek isterseniz linki burada

İstanbul Dolphinarium çok merkezi bir yerde olduğu için ulaşımda oldukça kolay.Çocukların ve büyüklerin çok eğleneceğine ve keyifli zaman geçireceklerine eminim.Bu harika kahramları yakından görmek beni bile çok heyecanlandırdı.




Yunuslar,Morslar,Foklar,Balinalar birbirinden zevkli ve keyifli gösterilerini izleyenlere sundular.Harika atlayışlar yaptılar. Özellikle Bora Mors'a bayıldı.Çok kalabalık ve çok sıra olduğu için Mors'la birlikte fotoğraf çektiremedik.Bir sonraki gidişimizi hafta arası ayarlarsak çok daha iyi olucak sanırım.
Balinanın boya fırçası ile yaptığı resim açık arttırma ile 250 TL. ye satıldı.Bu satışı izlemek'de ayrıca keyifliydi :)
İstanbul Dolphinarium'da ücretsiz bir otopark mevcut,eğer erken gittiyseniz dinlenebileceğiniz cafe ve restaurantı var.Gösteriyi rahatlıkla her yerden görebiliyorsunuz.Fotoğraf çekmek için biraz karanlık bir yer olduğunu belirtmek istiyorum.Yunusları daha önce izlemiştim ama beyaz balinaları bende ilk kez bu kadar yakından gördüm.Yunuslarla fotoğraf çektirmek çok zevkli,yanınıza kadar geliyorlar ve siz onları seviyorsunuz.




İstanbul Dolphinarium
Gösteri Ücreti : 20 TL.
0-3 Yaş : Ücretsiz

Hafta içi: 11:00 - 14:00 (Pazartesi - Salı Hariç)
Hafta Sonu: 12:00 - 15:00 - 18:00

İlgili Linkler:
Aqua Club Dolphin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder