1 Nisan 2010 Perşembe

KABAK TATLISI



Hem çok kolay hem de çok lezzetli bir tatlı sizlere;) İlk önce kabakları akşamdan dilimleyip üzerlerine şeker serpip sabahleyinde kabaklar yumuşayana kadar pişirdikten sonra servise hazırdır kabaklarımız....
Afiyet olsun......
Birde armina arkadaşımız beni sobelemiş, cevaplıyayım bakalım;)
Yaptığım 4 iş:
kitap okuyorum, örgü bazen, internet, bloğumla uğraşmak tabikiyle;)
Defalarca izleyebileceğim 4 film:
öyle film yok ama;)
Yaşadağım 4 yer
İstanbul tabikiyle
İzlediğim 4 tv proğramı
komedi dükkanı, avrupa yakası, canım ailem, yeşil elma
Tatil için gittiğim 4 yer:
ekinli, armutlu......
En sevdiğim 4 yemek
makarna, sarma, islim kebabı, mantar sote.....
Hemen şimdi olmak istedğin 4 yer
bilmem ki;)
Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:
komikmiş bu;) ihtiyacı olan yere düşmek isterdim herhalde;)

Bende isteyen tüm arkadaşları sobeliyorum;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder