5 Nisan 2010 Pazartesi

Kar Yağdı Tatlısı

ARKADAŞLAR YALOVA'DA (KÖYDE)YAŞAYAN BAYANA,
BEKO ÇAMAŞIR MAKİNESİ,E.SÜPÜRGESİ,DETARJANI,VERNELİ,
BİRAZDA YİYECEĞİ ALINMIŞ OLUP, 1 SAAT İÇERSİNDE KENDİSİNE ULAŞACAKTIR..
AMACIMIZA ULAŞTIK HEP BİRLİKTE..SAĞOLUNUZ..!
BU YÜZDEN LÜTFEN BANA BAŞKA PARA GÖNDERMEYİNİZ..
MAKİNE VE E.SÜPÜRGESİ TOPLAMI:600.-TL'dir..BEN PARAYI DİREK FİRMA HESABINA
GÖNDERDİM..MERAK EDEN ARKADAŞLARA BİLGİ VERMEK İSTEDİM..DİLEYENE DEKONTU
GÖNDEREBİLİRİM..
TÜM ARKADAŞLARA GÖNÜLDEN TEŞEKKÜRLER..ALLAH TÜM DUALARINIZI KABUL ETSİN..
SÖYLENECEK ÇOK ŞEY OLMASINA RAĞMEN, BEN SADECE BU KADARINI YAZABİLİYORUM..


Kar yağdı pastasının tarifini kuzenimden almıştım ve ne zamandan beri denemek istiyordum..Geçenlerde anneciğin misafirleri geldiğinde bende bu tatlıyı onlar için hazırlamıştım..Sizlerde tavsiye ederim,çok leziz ve hafif bir tatlı..Şimdilik ellerinize sağlık arkadaşlar..
15
Muhallebisi
1 lt süt
2 yemek kaşığı un,2 yemek kaşığı nişasta
10 yemek kaşığı şeker
Hepsini karıştırıp pişirip soğutun.
Soğumuş muhallebiye 1 paket krem şanti tozunu döküp çırpın.
14
Keki
3 yumurta,
1 su bardağı şeker,
1 su bardağı un,
1 paket kabartma tozu,
1 su bardağı ceviz,
1 su bardağı ince kıyılmış incir,


Hazırlanışı
Tüm malzeme çırpılıp yağlanmış borcama dökülüp pişirilir.


Keki ıslatmak için
1/2 su bardağı şeker,
1,5 su bardağı su
2 yemek kaşığı kakao

Hepsi karıştırılıp fırından çıkan sıcak kekin üzerine dökülür.

Kek ılındıktan sonra muhallebisi üzerine dökülüp bol hindistan cevizi ile süslenir..
Sonrada afiyetle yenilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder