7 Nisan 2010 Çarşamba

Kırmızı Biber Kavurması

Bu tarifi nurdanınmutfağı arkadaşımızda gördüm, çok canım çektiği için hemen yaptım. Ramazan olduğu için yoğurda sarımsak koymadım, biberler pişerken içine doğranmış sarımsak, ekledim. Çok kolay ve çok lezzetli. Tarifini aynen aktarıyorum.

Malzemeler:
4-5 kırmızı biber
1 yemek kaşığı sıvıyağ
yarım demet maydonoz
sarımsaklı yoğurt
üstü için:
1/2 yemek kaşığı yağ ve pul biber
Yapılışı:
Kırmızı biberlerin çekirdekleri temizlenir, jülyenden az kalın doğranır.Yapışmaz bir tavada, 1 kaşık yağda, kısık ateşte arada bir karıştırarak yumuşayıncaya kadar pişirilir.Soğuyunca, ince kıyılmış maydonoz ile karıştırılır.Servis tabağına alınır, üstüne sarımsaklı yoğurt dökülür ve yağda kızdırılmış pul biber gezdirilir.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder