7 Nisan 2010 Çarşamba

MİM 22

Sevgili Arkadaşım,
http://pembetatlar.blogspot.com/ beni mimlemiş.
Kendisine çok teşekkür ediyorum.
Hemen cevaplıyorum.
Bu mimi cevaplarken çok zevk aldım.

1- Sizi en çok üzecek olay?
Yanlış anlaşılmak.
2- Yaşadığınız en mutlu an?
Genelde ben hep mutluyumdur. Çok neşeli biriyimdir.
3- Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz?
Bilmem:))
4- En sevdiğiniz erkek karakter?
Bilmem:))
5- Tarihteki favori kahramanınız?
Osmanlının Son Dönemi ve Cumhuriyetin kuruluş yıllarından beni çok etkileyen bir isim.
"Dr. Nazım"
6- Gerçek hayattaki kahramanınız?
Kardeşim.
7- En sevdiğiniz ressam?
NEVİN HİRİK
8- En sevdiğiniz müzisyen?
Bu konuda en diyemem.
9- Bir erkekte en beğendiğiniz özellik?
Bilmem:))
10- Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik?
Sevimli, sempatik, iyi yürek, merhamet, mütevazilik.
11- Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş?
Kurabiye yapmak, kaneviça işlemeyi yeni öğrendim, bütün gün onunla uğraşıyorum.
12- Kimin yerinde olmak isterdim?
Ben böyle mutluyum.
13- Arkadaşlarında hangi özelliğin olmasını istersiniz?
Kendi gibi olsun, yaşadığı hiç bir olay onu değiştirmesin.
14- Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik?
Güven eksikliği.
15- Hayatınızın en büyük şanssızlığı?
Hayatımda geçmişte kalmış bir olay olduğuna göre önemi yok.
16- En sevdiğiniz renk?
Mavi, beyaz, kahverengi.
17- En sevdiğiniz çiçek?
Sümbül, lale.
18- En sevdiğiniz kuş?
Muhabbet, papağan
19- En sevdiğiniz şair.
Bir isim belirlemedim.
20- Tarihte en sevmediğiniz karakter?
Bilmem:))
21- En çok isteyeceğiniz özellik?
Hiç bir şeyi kafama takmamak.
22- Nasıl ölmek istersiniz?
Kader.
23- Hayattaki sloganınız?
Basit bir hayat yaşa, mütevazi ol.
24- Şu anki ruh haliniz?
Yoğun rüzgardan biraz sersem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder